Verzending en Bezorging
Bestel je voor 12:00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde werkdag nog verzonden. Binnen Nederland en België geniet je van gratis verzending vanaf €100,- met PostNL.
Verzending met PostNL
Wij verzenden alle pakketten met PostNL. Je kunt ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen waar en wanneer het jou uitkomt. Bij PostNL heb je keuze uit bezorging thuis in een door jou gekozen tijdvak en je kunt kiezen voor een uitgestelde bezorg datum. Ook kun je kiezen voor een ander bezorgadres, een PostNL pakketpunt of een pakketautomaat.
Als je bij DetailKracht bestelt, ontvang je daarvan een bevestiging per e-mail. Zodra je order is ingepakt, ontvang je een e-mail met de Track & Trace van PostNL, zodat je je pakket kunt volgen. Maak je gebruik van de PostNL-app, dan krijg je daarin ook een melding, dat er een pakket naar je onderweg is.
Verpakking en Milieu
Elk pakket wordt door ons zeer stevig verpakt, om ervoor te zorgen, dat alle producten jou in goede staat bereiken. Wij werken als vulmateriaal 100% recyclebaar materialen. Zo besparen we gewicht, dus ook verzendkosten en houden we rekening met de natuur.
In het kort
- Vóór 12:00 uur besteld dezelfde werkdag verzonden
- Binnen NL en BE bij bestelling vanaf €100,- geen verzendkosten met PostNL
- Onder de €100,- variabele verzendkosten
- Verzending via PostNL met allerlei keuzemogelijkheden
- Track en Trace-code om je bestelling te volgen
Realtime Voorraadinformatie
Door onze realtime voorraadinformatie zie je meteen of jouw product op voorraad is. Is het niet op voorraad? Dan krijg je van ons een indicatie van de verwachte levertijd en/of een advies voor een alternatief product. We doen er alles aan om te zorgen dat jij tevreden bent. Want er is geen betere reclame dan een tevreden klant!
Betaalmogelijkheden
Betalen is bij ons net zo gemakkelijk als bestellen. Bijvoorbeeld met iDEAL, Bancontact of Credit Card.
Ruilen en Retourneren
Ben je niet tevreden met je aankoop of wil je een product retourneren? Regel het eenvoudig via e-mail.
30 dagen bedenktijd
Je hebt 30 dagen om te beslissen of je een product wilt houden. Wil je iets retourneren? Neem contact op via e-mail dan zorgen we voor een snelle afhandeling. Bij klachten helpen we je graag met een passende oplossing.
Uitzonderingen
Geopende verpakkingen van verbruiksartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Belangrijk bij retourneren
- De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.
- Zorg ervoor dat je de zending goed verpakt en voldoende frankeert.
- Gebruik indien mogelijk de originele verpakking.
Heb je een klacht?
Neem contact met ons op, dan kijken we samen naar een oplossing. Bij een retourzending vanwege een klacht of defect (na overleg) vergoeden wij de verzendkosten.
Vergoeding verzendkosten
- Stuur je de hele bestelling binnen 30 dagen retour? Dan krijg je de betaalde verzendkosten voor de heenzending terug.
- Retourneer je een deel van je bestelling? Dan worden de verzendkosten niet vergoed.
Retouradres
DetailKracht
T.a.v. Afdeling retouren
Nijverheidsweg 9a,
4854 MT, Bavel
Garantie en Defecten
Heb je een defect product of wil je een garantieaanvraag indienen? Regel het eenvoudig via e-mail.
Garantietermijn
Op elektrische apparaten, accessoires en toebehoren wordt 24 maanden garantie verleend. Voor verbruiksartikelen zoals vloeistoffen, pasta’s, doeken en polijst pads is garantie afhankelijk van het gebruik.
Belangrijk bij garantie en defecten
- Neem altijd eerst contact met ons op via e-mail.
- Indien nodig ontvang je een retourlabel.
- Zorg ervoor dat het product goed verpakt is.
Wat gebeurt er na ontvangst?
Na ontvangst van het product regelen wij binnen 5 werkdagen een vervangend of gerepareerd product. Indien een product gerepareerd moet worden en we afhankelijk zijn van de fabrikant of leverancier, dan kunnen langere doorlooptijden van toepassing zijn.
Retouradres
DetailKracht
T.a.v. Afdeling retouren
Nijverheidsweg 9a,
4854 MT, Bavel
Staat je vraag er niet tussen?